Tenda Niuet
Les Tenda Niuet són tendes elevades, instal·lades el 2017, al Càmping Rural Montori. Disposen d’una zona de jardí pròpia.
Són tendes per a dos persones, ja siguin parelles o no. Ideals per a gent que vol dormir en una tenda, però sense aixecar-se amb mal d’esquena.
Distribució de la Tenda Niuet:
- 1 habitació elevada, amb llit doble de 140*190. Punt de llum. Hi ha llençols, coixins i manta/nòrdic.
- Taula i bancs exteriors, a la part de sota de la tenda.
- WiFi
Inventari Tenda Niuet
Extres:
Possibilitat de llogar-los amb cost extra, i prèvia reserva.
- Joc de tovalloles (una de dutxa i una de mà)
- Tovallola de piscina
Disposem de 4 Tendes Niuet, dues d’elles situats a banda i banda d’un Glàmping Niu, per tal que puguin ser una extensió dels mateixos en cas necessari.
No s’hi admeten mascotes.
Consulti l’estada mínima segons la temporada.
Com que no tenen calefacció, estan oberts des de Setmana Santa fins el Pont del Pilar (aprox). Però si volen llogar-los igualment, com si fos una tenda d’acampada, posi’s en contacte amb nosaltres.
.
*Imatges no contractuals
Disponibilitat i preus
Comprovi la disponibilitat del Tenda Niuet per a les dates que desitja, i podrà veure el preu de la seva estada.
10% d’IVA inclòs. En cas de variació de l’IVA, els preus poden patir modificacions.
TAXA TURÍSTICA NO inclosa.
Preu fins a 2 pax i 1 cotxe.
No inclou tovalloles. Possibilitat de lloguer prèvia reserva.